Πολιτική επιστροφών / ακυρώσεων

Ακύρωση παραγγελίας

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail επιβεβαίωσης (confirmatione-mail) στο e-mail που υποδείξατε κατά την υποβολή της εν λόγω παραγγελίας. Με την περιέλευση του επιβεβαιωτικού e-mail λογίζεται ότι έχει καταρτιστεί και η online εμπορική σας συναλλαγή με το Κατάστημα. Σε κάθε στάδιο της συναλλαγής θα σας παρέχεται η δυνατότητα ρητής επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας προκειμένου να συνεχισθεί και να ολοκληρωθεί η συναλλαγή καθώς και η δυνατότητα διόρθωσης αυτής πριν την ολοκλήρωσή της πατώντας το κουμπί «Aλλαγή».

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και τη λήψη του επιβεβαιωτικού e-mail και προς το σκοπό μερική ή ολικής ακύρωσης αυτής, πρέπει να επικοινωνήσετε με το Κατάστημα είτε μέσω τηλεφώνου, καλώντας στο 210 5736065 για όλη την Ελλάδα, και για το εξωτερικό 0030 2105736065, τις παρακάτω ημέρες και ώρες, δηλαδή: Δευτέρα/Τετάρτη/Σάββατο 09:00-15:00 και Τρίτη/Πέμπτη/Παρασκευή 09:00-16:00 και 17:00-21:00 είτε μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας είτε μέσω e-mail στο eshop@crystalgalaxy.gr εντός χρονικού διαστήματος δύο (2) ωρών από τη στιγμή λήψης του e-mail που επιβεβαιώνει την καταχώρηση της παραγγελίας σας. Μετά την πάροδο του εν λόγω χρονικού διαστήματος, ακύρωση της παραγγελίας σας δεν είναι δυνατή.

Υπαναχώρηση - Επιστροφή προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε και να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το Κατάστημα, εντός χρονικού διαστήματος δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και χωρίς αιτιολογία, ιδίως δε σε περιπτώσεις που αυτά δεν ανταποκρίνονται στα συμφωνηθέντα ή έχουν ελαττώματα, με εξαίρεση την περίπτωση που το ελάττωμα είναι επουσιώδες. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεσθε με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Ο πελάτης θα πρέπει να επιστρέψει το προϊόν σε άριστη κατάσταση, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή παραβιασθεί η συσκευασία τους καθώς και να συμπληρώσει και αποστείλει στην Επιχείρηση το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης που θα παραλάβει μαζί με τα προϊόντα εντός της άνω προθεσμίας. Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται συνάμα να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, απόδειξη λιανικής, δώρα κλπ).

Ο πελάτης έχει την υποχρέωση να ενημερώσει για την επιστροφή το Κατάστημα τηλεφωνικά στο 210 5736065 τις παρακάτω ημέρες και ώρες, δηλαδή: Δευτέρα/Τετάρτη/Σάββατο 09:00-15:00 και Τρίτη/Πέμπτη/Παρασκευή 09:00-16:00 και 17:00-21:00 και να αποστείλει το υπό επιστροφή προϊόν συστημένο ταχυδρομικώς στη διεύθυνση SWAROVSKI ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, Καραθεοδωρή 4, Τ.Κ. 121 34 Περιστέρι-Αθήνα και θα σας ενημερώσουμε μόλις παραλάβουμε το υπό επιστροφή προϊόν.

Στην περίπτωση που ασκήσετε το ως άνω δικαίωμα υπαναχώρησης προσηκόντως και σύμφωνα με τους πιο πάνω όρους και προϋποθέσεις, η επιχείρηση υποχρεούται να σας επιστρέψει το τυχόν καταβληθέν τίμημα, το οποίο αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων που επεστράφησαν, εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την υπαναχώρηση, άλλως σε κάθε περίπτωση ενός 30 ημερών από την ημέρα παραλαβής των επιστραφέντων προϊόντων. Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη, τον οποίο θα υποδείξει και γνωστοποιήσει ο ίδιος στην επιχείρηση.

Φόρτωση ...