Συχνές ερωτήσεις

 

1. Πού βρίσκεται το κατάστημα SWAROVSKI ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ;

Το κατάστημα SWAROVSKI ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ βρίσκεται στον πεζόδρομο, στην έξοδο "Πλατεία Δημοκρατίας" στη στάση "Περιστέρι" του Μετρό. Η διεύθυνση είναι: Καραθεοδωρή 4, Περιστέρι Αττικής, Τ.Κ. 121 34, Αθήνα - Ελλάδα. 

 


2. Πώς μπορώ να ξέρω ότι τα προϊόντα είναι γνήσια;

To Crystal Galaxy Online Shop είναι εξουσιοδοτημένο ηλεκτρονικό κατάστημα Swarovski το οποίο προσφέρει αποκλειστικά προϊόντα της εταιρίας SWAROVSKI και είναι πιστοποιημένο να φέρει την ειδική σήμανση SWAROVSKI PARTNER BOUTIQUE. Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από κάρτα εγγύησης και γνησιότητας.


 

3. Είναι ασφαλές να ψωνίσω στο crystalgalaxy.gr; 

Για την προστασία και ασφάλεια των Προσωπικών σας Δεδομένων και ηλεκτρονικών Συναλλαγών, η επιχείρηση έχει λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή συναλλακτική ασφάλειά σας. Όλες οι πληροφορίες που σχετίζονται με τις συναλλαγές σας είναι ασφαλείς και απόρρητες. Τούτο εξασφαλίζεται με τη χρήση του πρωτοκόλλου SSL (SecureSocketLayer) με κρυπτογράφηση 128-bit για ασφαλείς εμπορικές online συναλλαγές και το υψηλό επίπεδο ασφαλείας της υπηρεσίας Alpha e-Commerce. Η Υπηρεσία Ηλεκτρονικού Εμπορίου Alpha e-Commerce ακουλουθεί τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές στον τομέα των πληρωμών για το ηλεκτρονικό εμπόριο και επίσης είναι πλήρως συμβατή με τα πρωτόκολλα ασφαλείας των διεθνών οργανισμών καρτών Verified by Visa και MasterCard SecureCode για ασφαλείς on-line πληρωμές με κάρτα.

 

 

4. Γιατί να εγγραφώ ως μέλος; 

- γιατί θα μπορείτε να κάνετε χρήση της υπηρεσίας "αναζήτησης παραγγελίας"

- γιατί θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις παραγγελίες σας οποιαδήποτε στιγμή

- γιατί θα μπορείτε να αποθηκεύσετε τη WISH LIST σας στο λογαριασμό σας

- γιατί θα ενημερώνεστε για super προσφορές μόνο για μέλη

- γιατί θα λαμβάνετε εξατομικευμένες προτάσεις για αγορές προϊόντων

- γιατί θα ολοκληρώνετε τις μελλοντικές σας παραγγελίες εύκολα και γρήγορα

Τα εγγεγραμμένα μέλη του Crystal Galaxy απολαμβάνουν - εντελώς δωρεάν - τα παραπάνω προνόμια. Η εγγραφή διαρκεί λιγότερο από 1 λεπτό.

 

 

5. Χρειάζεται να εγγραφώ ως μέλος για να κάνω παραγγελία; 

Όχι, δεν είναι αναγκαίο να εγγραφείτε ως μέλος για να παραγγείλετε στο crystalagalaxy.gr. Κατά την υποβολή της παραγγελίας σας επιλέγοντας «Σύνδεση ως Επισκέπτης» κάνετε τις αγορές σας χωρίς να εγγραφείτε.

 

 

6. Ποιοί τρόποι πληρωμής είναι διαθέσιμοι; 


Α) Αν επιλέξετε να παραλάβετε τα προϊόντα από το κατάστημα SWAROVSKI ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ με προεξόφληση, οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι: 

1) Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των VISA, ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO, AMERICAN EXPRESS. 

2) Με κατάθεση του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό. Προεξοφλείτε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς με δικαιούχο ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΜΜΑ.

Τράπεζα Πειραιώς
IBAN Αρ.Λογαριασμού: GR17 0172 0460 0050 4603 9946 058



ALPHA BANK IBAN Αρ.Λογαρ.: GR85 0140 3470 3470 0200 2011 951 


Β) Εάν επιλέξετε να παραλάβετε τα προϊόντα στο χώρο σας με προεξόφληση, οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι:

1) Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των VISA, ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO, AMERICAN EXPRESS. 

2) Με κατάθεση του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό. Προεξοφλείτε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς με δικαιούχο ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΜΜΑ.

Τράπεζα Πειραιώς
IBAN Αρ.Λογαριασμού: GR17 0172 0460 0050 4603 9946 058



ALPHA BANK IBAN Αρ.Λογαρ.: GR85 0140 3470 3470 0200 2011 951


Γ) Εάν επιλέξετε να παραλάβετε τα προϊόντα στο χώρο σας με αντικαταβολή, ο διαθέσιμος τρόπος πληρωμής είναι:

- Αντικαταβολή με μετρητά.

 

 

7. Πώς θα παραλάβω και πόσο θα κοστίσει η αποστολή της παραγγελίας μου;

Για να την παραλαβή των προϊόνων που έχετε παραγγείλει έχετε τις εξής δυνατότητες:

Α) Να παραλάβετε τα προϊόντα χωρίς επιπλέον χρέωση από το Κατάστημά μας SWAROVSKI ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, επί της οδού Καραθεοδωρή αρ. 4 στο Περιστέρι Αττικής. Σε αυτήν την περίπτωση, απαιτείται να έχετε μαζί σας κατά την παραλαβή την αστυνομική σας ταυτότητα και τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Β) Να παραλάβετε τα προϊόντα μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών στο χώρο σας με προεξόφληση. Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα αποστολής είναι 3,50 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%) για αποστολή εντός Ελλάδος.

Γ) Να παραλάβετε τα προϊόντα μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών στο χώρο σας με αντικαταβολή (μετρητά). Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής είναι 5,00 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 23%) για αποστολή εντός Ελλάδος.

Παραγγελίες άνω των 69,00 ευρώ δεν επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής για αποστολή εντός Ελλάδος.

 


8. Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου; 

Για την παραλαβή των προϊόντων στο χώρο σας, συνεργαζόμαστε με εταιρεία ταχυμεταφορών. Παραδόσεις θα πραγματοποιούνται καθημερινά εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. 

Οι παραγγελίες που υποβάλλονται καθημερινές έως τις 12:00 το μεσημέρι με πληρωμή με αντικαταβολή ή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των VISA, ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO, AMERICAN EXPRESS, παραλαμβάνονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα για αποστολή εντός Αττικής ενώ σε 2-3 εργάσιμες για αποστολή εκτός Αττικής.

Οι παραγγελίες που υποβάλλονται καθημερινές μετά τις 12:00 το μεσημέρι με πληρωμή με αντικαταβολή ή μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των VISA, ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO, AMERICAN EXPRESS, παραλαμβάνονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες για αποστολή εντός Αττικής ενώ σε 3-4 εργάσιμες για αποστολή εκτός Αττικής.

Οι παραγγελίες με πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης, παραλαμβάνονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα πίστωσης του ποσού της τραπεζικής σας κατάθεσης για αποστολή εντός Αττικής ενώ σε 2-3 εργάσιμες από την ημέρα πίστωσης του ποσού της τραπεζικής σας κατάθεσης για αποστολή εκτός Αττικής.    

 

 

9. Μπορώ να ορίσω διαφορετική διεύθυνση χρέωσης και διαφορετική διεύθυνση αποστολής προϊόντων; 

Φυσικά. Κατα την υποβολή της παραγγελίας σας μπορείτε να ορίσετε διαφορετική διεύθυνση αποστολής προϊόντων σε περίπτωση που η παραγγελίας σας προορίζεται για δώρο.

 

 

10. Μου έκαναν δώρο μια δωροκάρτα Crystal Galaxy. Πώς θα την εξαργυρώσω; 

Κάντε τις αγορές που σας ενδιαφέρουν και κατά την υποβολή της παραγγελίας σας προσθέστε στο πεδίο «Κωδικός δωροκάρτας ή κουπονιού» τον κωδικό που αναγράφεται στην δωροκάρτα σας, ώστε η έκπτωση να αφαιρεθεί από την συνολική αξία της παραγγελίας σας. Η δωροκάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι εξαντλήσεως του ποσού. 

 

 

11. Ο ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται στην τιμή;

Ναι, οι τιμές των προϊόντων μας συμπεριλαμβάνουν τον ΦΠΑ.

 

 

12. Είμαι εγγεγραμμένο μέλος και έχω ξεχάσει τον κωδικό μου. Τι πρέπει να κάνω;

Αν έχετε ξεχάσει το κωδικό πρόσβασής σας, πατήστε στο «Ξεχάσατε τον Κωδικός σας;» στην σελίδα ΣΥΝΔΕΣΗ στον λογαριασμό σας και ακολουθήστε τις οδηγίες.



13. Είμαι εγγεγραμμένο μέλος. Πώς μπορώ να αλλάζω τα προσωπικά μου στοιχεία;

Για να αλλάξετε τα προσωπικά σας στοιχεία, πατήστε στο «Ο Λογαριασμός Μου» που βρίσκεται στο επάνω δεξιά τμήμα της ιστοσελίδας και εν συνεχεία επιλέξτε «Στοιχεία Λογαριασμού» για να κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε.



14. Με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω αν έχω απορίες;

Αν έχετε απορίες ή ερωτήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

- καλώντας στο 210 5736065 για όλη την Ελλάδα και για το εξωτερικό 0030 210 5736065 τις παρακάτω ημέρες και ώρες: Δευτερα/Τετάρτη/Σάββατο 9:00-15:00, Τρίτη/Πέμπτη/Παρασκευή 9:00-14:00 και 17:00-21:00

- συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας

- στέλνοντας e-mail στο eshop@crystalgalaxy.gr



Φόρτωση ...